Follow, like - share!
Facebook Twitter Steam You Tube
You must be logged in to post a shout.
24/11/15 5:53pm
who actually plays csgo? serious question lol
24/11/15 11:08am
https://www.youtube.com/watch?v=IXStS-sZbY8 a little 5 man i pulled of on the weekend
23/11/15 2:44am
yes cammy should cope fine. Its the only server on the dedicated.
22/11/15 7:10pm
hey enjoi i want you to know that i walked through my house with a fucking golf club bc of u
22/11/15 4:49pm
cuz most servers I've seen lag like fuck when it comes to like 20/32 or whatever the var keeps spiking except fragshack
22/11/15 4:48pm
You tried testing the server with 32 players tho?
21/11/15 11:10am
20/11/15 10:48am - theSGL Deathmatch Server - Add up to your favs!
20/11/15 10:39am - theSGL Deathmatch Server - Add up to your favs!
theSGL Season 14
Counterstrike 1.6
5v5 Counter-Strike League
theSGL Championship Official - Win to Team 1
16 VS 4
Match details
Date 5th June 2011
Time 8:00pm (GMT)
Server IP Own Servers Must Use SGLAC
In-game TV Unknown
Shoutcast Unknown
VOD Cast Unknown


#1 | uk Wilkeh. | Posted on 05/06/11 7:37pm
Hey lads, all ok for 8 yeah? Your server or ours? 8(|)
#2 | us emzill | Posted on 05/06/11 7:54pm
connect ;password match

#3 | us emzill | Posted on 05/06/11 8:37pm
16-4 to MqM gg :x
#4 | lv CINDER | Posted on 05/06/11 8:40pm
gg lads. wilkeh isnt happy. 8(|)
#5 | uk Wilkeh. | Posted on 05/06/11 8:51pm
Haha, I'm fine mate. Just had a hell of a bad game!!! 8)
#6 | br SkullsY | Posted on 05/06/11 9:32pm
gg guys, cheers for being good sports
Add a comment
You must be logged in to comment on this news post.

In a perfect there would only be one version of CS - which would yours be?

© theSGL.com 2004-2015 | Terms & conditions | Privacy policy | Page generated in 45.86 ms. 3 DB queries.